вівторок, 11 вересня 2012 р.

Ось які кофтинки в мене

       Точніше не у мене, а в моєї доцьки. Було багато однотонних кофтинок, а хотілось їх чимось прикрасити. У  Лєниному блозі Радость в ладошках бачила чудово декоровану водолазку (дуже смішне слово, в такій кофтині аж ніяк не можна у воду лазити:)), але мені якось руки не піднялись так її порізати  (а якщо чесно, не було гарного шматочка тканини під низ).
       Уперше крутила квіточки йо-йо, думала це так важко) от ними і прикрашала, такі ці квіточки гарненькі.


       На іншу кофтинку попришивала маленькі самокрутні (по-іншому не назвеш, бо їх крутити треба) трояндочки із атласної стрічки, а останню прикрасила серветкою в`язаною, така краса, а немає куди примостити, робота не моя, не вмію я в`язати.


       А ще вишила-пошила лавандові подушечки для Олі з Бамбетлю, але не покажу, поки не отримає, все-таки сюрприз!
       У мене така неприємність: моя швейна машинка в ремонті, мій вірний друг, стільки років мене не підводила, і от здалась зовсім( Коли заберу, незнаю. Ось так, як без рук. Подушечки вийшли таки 100% ручної роботи). Ще маю два нових Дімовських набори, така краса!

Ось так ми з доцькою товчемося, все-таки сезон заготовок, на рукоділля часу не вистачає.

4 коментарі:

  1. Кофтинки стали такі гарні, ексклюзивні! Ідея з карамелькою теж непогана, але треба щось цікаве на низ... Слово водолазка дійсно смішне, ну куди ж лазити у воду... Дякую за "ручний" сюрприз, буду чекати. Шкода, звичайно, що машинки поки немає, але будемо вірити, що вона стане кращою після лікування і профілактитки :) Набори чудові, думаю, з них вийдуть справжні шедврики!

    ВідповістиВидалити
  2. Повезло доці з мамою ))) ексклюзивні гольфики вийшли )) Рада знайомству, бачу ви (можна на ти?) теж з Нововолинська ;)

    ВідповістиВидалити