вівторок, 2 жовтня 2012 р.

Про приємне

       Як приємно отримувати подарунки, просто так, від щирого серця. Днями отримала пакуночок від однієї чудової рукодільниці, незнаю чи правильно скажу, декупажниці:) Олічки, чудові роботи якої можна побачити у блозі Бамбетль (дуже мені це слово подобається). От тільки зараз відзвітуюсь, а вина всьому мішок опеньок) Грибний сезон)
      Оля подарувала мені такий гарний браслет, до речі горобиновий, він мені одразу сподобався у її блозі, і ще таку милу гольнику-чобіток, моя дитя було від неї у захваті, казала "тапа". Фото на чорнобривцях, ну всю горобину обдерли, я не дістану без драбини, в Олі то гарненькі фотки саме з горобиною.


       Дуже дякую тобі Олю, і за подарунки, і за спілкування, за те що знайшла собі подругу. Загляньте до Оліного блогу, там багато гарних речей і завжди цікаві пости. А пакуночок передала мені Іринка Буткевич, от так ми й познайомилися. Така тендітна дівчинка, чимось схожа на своїх довгокосих ляльок) Думаю, наша зустріч буде не останньою.
       І звіт для Христини, наколупала кілька хрестиків із її чудової осінньої вишивки, хоча підбір кольорів мене саму вражає, не маю я відчуття кольору, незнаю, чи то мучити далі, чи то розпороти і замінити меланжем листочок(


Ось так) дякую за увагу. Бажаю вам гарної осені, золотої і щедрої, на подарунки також)

12 коментарів:

  1. так, та Оля вміє творити красу !!
    Вітаю з акими чудовими подаруночками!

    ВідповістиВидалити
  2. А я вже в Олюськи підглянула твої подарунки))) Дуже гарний комплектик!! Треба буде якось усім нововолинським блогерам зустрітись)))

    ВідповістиВидалити
  3. Звдниця-розвідниця і декупажниця Я пострається, щоб ви зустрілися, і не тільки завдяки передачам з "Нової пошти" :))) Вітаю свою тапу з новими господиньками, а вас, Горобинки, вітаю з щедрою порою року, і бажаю багато натхнення, тепла, сонця і гарних друзів!

    ВідповістиВидалити
  4. Христина звіт отримала,))) казала б нічого не пороти а продовжувати далі))) все піде як помаслу, як самій не подобається то можна наступний листочок чи шо там не подобалось взяти і замінити на інший колір, головне почати!!! мені наприклад подобається, дійсно по осінньому

    ВідповістиВидалити
  5. Чудові горобинові подаруночки від феї-Олі )))) в мене вже колекція її черевичків ))) Було приємно познайомитись, обов"язково організуємо зустріч і фею на неї закличемо ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Можу відкрити секрет закликання фей: відкриваєте банку згущонки...і...вони самі злітаються!

    ВідповістиВидалити
  7. ага, то ти на згущонку прилетиш? чи ще кави треба буде зробити?)

    ВідповістиВидалити