вівторок, 5 червня 2012 р.

Мої перші роботи

    Слідом за двориками "Чарівної миті" я вишила ще три картини у подарунок друзям моєї мами. Багетної майстерні у нашому місті ще не було, тому поїхали вони до своїх адресатів у простих рамах, а то й взагалі полотном. Фото не найкращі, основна їх цінність, власне, у спогадах. 

     
     "Котик у маках": автора дизайну не знаю, вишивала підбором на Аіді 16, розмір 19*14 см. Поїхав в Італію до дуже хороших людей. Цю картинку вони одразу полюбили, бо жив з ними такий же рижий котик, а сім`я дітей не має, тому любили кота безмежно, і, хоч вже нема того на світі, вишивка стала прекрасним нагадуванням. Переоформили, фотографії не допрошуся, самій цікаво на кота поглянути.

"Котенок в маках", автор схемы неизвестен, подбор в дмс
размер 19*14 см, Аида 16
крест, бэкстич


"Літній дворик" Vervaco, розмір 45*20 см, вишивала підбором на 16 Аіді. Поїхав в Італію. Переоформлений, навряд чи побачу як. Взагалі, цікава робота, кольорова, навіть трохи мультяшна у порівнянні з попередніми моїми двориками.

"Летний дворик" Vervaco
размер 45*29 см, Аида 16
крест, бэкстич 


"Тюльпани у вазі", схема з журналу Cross Stitch Gold, 23*18 см, підбір в дмс, канва Аіда 16, хрестик, бекстіч. Дуже гарна і ніжна вишивка, тюльпани як живі, навіть шкодувала за нею трохи, можливо, вишию ще раз для себе. Поїхала в Італію до дуже хорошої жінки, яка багато доброго зробила для моєї мами і для мене. Переоформлена.

"Тюльпаны в вазе",  схема с журнала Cross Stitch Gold, подбор в дмс
размер 23*18 см, Аида 16
крест, бэкстич 





Немає коментарів:

Дописати коментар